وبلاگ سیب سبز بهشت در نمایشگاه قرآن راه اندازی شد
نوشته شده توسط : hgu33

حجت الاسلام و المسلمین 'عبدالكریم صالحی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: نوجوانانی كه امكان حضور در نمایشگاه قرآن را ندارند می توانند با استفاده از این وبلاگ دل نوشته های خود را ارسال كرده و از اخبار بخش نوجوان مطلع شوند.

وی‌ با بیان اینكه بخش نوجوان امسال با گرایش بیشتر به محتوا در قالب 9 غرفه برنامه های قرآنی گسترده ای را برای نوجوانان تدارك دیده است،افزود: در بخش هنری، محتوای قرآنی در قالب كاریكاتور، نگارگری، تصویرگری توسط نوجوانان ارایه می شود كه در پایان جوایزی به رسم یادبود از سوی این بخش به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی یادآورشد كه در حاشیه برگزاری بخش نوجوان این دوره از نمایشگاه، مثل های قرآنی در قالب نمایش طنزآمیز به مدت 30 دقیقه در سالن آمفی تئاتر این بخش اجرا می شود.

صالحی، غرفه 'خورشید انتظار' را از دیگر غرفه های بخش نوجوان برشمرد و ادامه داد: در این غرفه مسابقات مكتوب در خصوص قرآن و مهدویت برگزار می شود و نوجوانان می توانند در قالب جدول به سوالات مطرح شده پاسخ داده و جایزه بگیرند.

وی از 'با قرآن برای همیشه' به عنوان غرفه دیگری در این بخش اشاره كرد و گفت: در این غرفه با بهره گیری از كتاب 'دقایقی با قرآن' نوشته حجت الاسلام و المسلمین 'محسن قرائتی' و قالب های قصه، شعر و معما، شان نزول و نكته های اخلاقی آیات قرآن كریم به نوجوانان آموزش داده می شود.

رییس بخش نوجوان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم با بیان اینكه ارایه مثل های قرآنی در قالب كاریكاتور از جمله غرفه های جدید این بخش از نمایشگاه است، ادامه داد: قسمت بازی و سرگرمی با استفاده از پازل و وایت برد از دیگر مواردی است كه امسال برای اولین بار در این بخش ارایه شده است.

صالحی یادآورشد: امسال برای نخستین بار سعی كرده ایم مفاهیم قرآنی را با رویكرد محتوایی قرآن در كارگاه های آموزشی به سه بخش سرگرمی، مسابقه و هنر ویژه نوجوانان ارایه كنیم.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم از 25 تیر تا 24 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

فراهنگ ** 1883





:: برچسب‌ها: دوچرخه , جغرافیایی برچسب , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: